John Blund och andra löskra varelser

Nu stänger jag jobbportföljen för idag. Nog för att jag gott och väl skulle kunna fortsätta några timmar till. Men tåget imorgon bitti väntar inte på någon halvsovande och dessutom halvgammal tantelura som inte kan komma i tid. Så med andra ord är det klokast att försöka få de gråblå att stängas och sova. Det är bara så typiskt att de där timmarna när jag arbetar som effektivast alltid infaller efter klockan 18. Tidigast! Nåja, jag får vackert acceptera faktum och att tiden inte är i fas med mig. Samt inse att halvgamla tanteluror behöver sin skönhetssömn och framförallt lite rytm och rutin. Var det undertecknad som skrev detta? Tja, allt är möjligt. Imorgon ska jag dessutom påbörja utvärderingen och öppnandet av en relativt stor upphandling. Sömn i god tid och med rätt längd fyller sina syften. Skrev jag det också? 
 
Godnatt och lev väl! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0