Det är bar å åk

Ibland undrar jag om folk verkligen inte har fått körkortet med cornflakespaketet eller möjligtvis med mjölpåsen. Speciellt på vintern verkar vissa tappa alla hämningar eller förnuft. Uppmärksammade en del vilsekomna varelser på mina turer till och från Glada Hudik idag och nu senast på min tur till Järvsöbacken.

En del kan inte hålla rytmen, ligger antingen och fisåker eller ligger och trycker sin nos i någon annans bak, en del tvärnitar stup i kvarten trots det något isiga föret. Några gör omkörningar som får Dragos att blekna och några gör inga omkörningar alls så Fantomen behöver lustgas. Ja, käre värld, det är inte lätt att köra med förnuft och känsla. Men nog borde några fler i trafiken kunna tänka lite mer. Skotta lite längre fram kära ni.



Lev väl!♥

Kommentarer
Postat av: Torun

Man kan åka kollektivt så slipper man bry sig så mycket :)

2011-02-26 @ 11:24:29
Postat av: Pynne

:-) Haha, görs också ibland. Men då tycker jag lite synd om busschauffören som får bry sig;-)

2011-02-26 @ 23:03:29
URL: http://livetpaenpynne.se
Postat av: Torun

Han får betalt för det.:)

2011-02-27 @ 21:54:38
Postat av: Pynne

Aha, är det så:-) Tänkte inte på det! Fast jag älskar att köra bil så egentligen har jag inga bekymmer.

2011-02-27 @ 22:51:41
URL: http://livetpaenpynne.se
Postat av: torun

Nej, det är väl bara Herr P och vi andra som är lite oroliga när du är ute o kör.....

2011-02-28 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0