Träskets skaparlust!

Eftersom det snöar kan jag lika gärna snöa in på julsånger. Att jag dessutom har kört fast i träsket att skapa ett nyhetsbrev kan få mig att nästan lyssna på vilken dansbandsinspelning av julsånger som helst. Nej, nu överdrev jag, så långt ska jag inte gå. Jag behöver uppmuntran, inte mer frustration! Tänk att vissa formuleringar i ett nyhetsbrev eller vilken publikation som helst kan stötas och blötas och kännas märkbart krystade. Eller rent ut sagt dåliga. Ibland är den gamla regeln, det som först skrevs är det rätta och kanske bästa, utmärkt att rätta sig efter. Framförallt när det inte tycks bli bättre. Lite pausmusik, avslappning och kanske en god java så kommer lusten och framförallt skaparlusten åter. Nu har det dessutom slutat snöa. Insnöad känner jag mig nog ändå!

Så till er alla från mig, ännu en julsång signerad barndomen. En fransk gosskör sjunger om det lilla nyfödda barnet till ett collage av romantiserade bilder av julen. Insnöad var det!





Lev väl!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0