Bilder i magasin och fönster!

Ikväll var en riktigt trevlig kväll, vädret till trots. För jag kan inte med bästa vilja kalla detta väder för trevligt. Väder är det i alla fall, så långt är säkert.

En tur till Järvsö och releaseparty av Magasin Järvsö.

 Hungrig som jag var smakade buffén och plockmaten bara mer. Att jag dessutom gillar plockmat gjorde inte saken värre. Eller om det var det den gjorde.

På hemvägen plockades ett stycke dotter upp och döm om vår förvåning när vi i Rhenströms fotoaffärs skyltfönster ser förra årets förmodligen enda julaftonsfotografering i fotoaffären. Eller rättare sagt resultatet av fotograferingen. Alla kusiner på den ömma moderns sida samlade. En julaftonsmorgon 2010. Det var enda tillfället att få alla sju barnbarnen till det gamla strävsamma paret samlade på ett ställe.
 

Att jag dessutom kom hem till en nytillverkad adventsljusstake som ser ut som den ljuvligaste gräddbakelse och lite biljetter som ska användas i sommar gjorde definitivt att vädret den 1 december kändes som en smäktande medelhavsbris eller möjligen en  smällkaramell.

   


Lev väl!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0